Gourmet dla kota 85g o smaku indyka
Każdy kot jest wyjątkowy, dlatego codziennie zasługuje na wyjątkową przyjemność.
Gourmet z indykiem 85g przyniesie niebywałą rozkosz nawet najbardziej wyrafinowanemu kociemu podniebieniu. Indyk to ulubiony przysmak wielu kotów.
Podaj swojemu ulubieńcowi Gourmet Gold z indykiem w nagrodę za wspólną zabawę. Wnet usłyszysz wdzięczne mruczenie.
Delikatny mus z mięsem z indyka przygotowany ze starannością dla wyrafinowanego podniebienia Twojego kota.
Sprawdź również:
Gourmet Gold z kurczakiem 85g.
Skład Gourmet Gold Mus z indykiem 85g:
mięso i produkty uboczne pochodzenia zwierzęcego, cukier, składniki mineralne, produkty uboczne pochodzenia roślinnego
Analiza Gourmet Gold Mus z indykiem 85g:
Białko surowe 11.0%, tłuszcz surowy 7.0%, włókno surowe 0.1%, popiół surowy 3.0%, wilgotność 77.0%. Dodatki dietetyczne: witamina A (1.440 j.m./kg), witamina D3 (220 j.m./kg), żelazo (10 mg/kg), jod (0,2 mg/kg), miedź (0,9 mg/kg), mangan (1,9 mg/kg), cynk (10 mg/kg). Dodatki technologiczne: E516 (3.100 mg/kg), E451i (4.500 mg/kg). Zawiera substancje konserwujące.
Dawkowanie Gourmet Gold Mus z indykiem 85g:
Dorosły kot (ok. 4 kg) potrzebuje 3 - 4 puszek karmy dziennie, rozdzielonych na dwa posiłki.
Dodatkowe informacje o Gourmet Gold Mus z indykiem 85g:
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.