Gourmet dla kota 85g o smaku pstrąga i pomidorów
Każdy kot jest wyjątkowy, dlatego codziennie zasługuje na wyjątkową przyjemność. Gourmet z pstrągiem i pomidorem 85g przyniesie niebywałą rozkosz nawet najbardziej wyrafinowanemu kociemu podniebieniu. Pstrąg to ulubiony przysmak wielu kotów. Podaj swojemu ulubieńcowi Gourmet Gold z pstrągiem i pomidorami w nagrodę za wspólną zabawę. Wnet usłyszysz wdzięczne mruczenie.
Delikatny mus ze pstrąga i pomidorów przygotowany ze starannością dla wyrafinowanego podniebienia Twojego kota. Sprawdź również: Gourmet Gold z indyka 85g.
Skład Gourmet Gold Feine pastete mus z pstrągiem i pomidorem 85g:
Mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego, ryby i produkty pochodzenia rybnego (pstrąg 4%), warzywa (min. 4% pomidorów), produkty pochodzenia roślinnego, minerały, cukier.
Analiza Gourmet Gold Feine pastete mus z pstrągiem i pomidorem 85g:
wilgotność 77,0%, białko 11%, tłuszcz 7%, popiół 3,0%, włókno 0,1%. Dodatki dietetyczne: witamina A (1.440 j.m./kg), witamina D3 (220 j.m./kg), żelazo (10 mg/kg), jod (0,2 mg/kg), miedź (0,9 mg/kg), mangan (1,9 mg/kg), cynk (10 mg/kg).
Dodatki technologiczne: E516 (3.100 mg/kg), E451i (4.500 mg/kg).
Dawkowanie Gourmet Gold Feine pastete mus z pstrągiem i pomidorem 85g:
Dorosłemu kotu o wadze 4 kg podawać do 3 puszek dziennie.
Dodatkowe informacje o Gourmet Gold Feine pastete mus z pstrągiem i pomidorem 85g:
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.