Każdy kot jest wyjątkowy, dlatego codziennie zasługuje na wyjątkową przyjemność. Aż czternaście wykwintnych smaków Gourmet Gold przyniesie niebywałą rozkosz nawet najbardziej wyrafinowanemu kociemu podniebieniu.
Jeśli Twój kotek był dziś bardzo aktywny, podaj mu na kolację Gourmet Gold w postacie delikatnego musu z warzywami. Ten lekkostrawny posiłek pomoże mu spokojnie zasnąć.
Skład Gourmet Gold Feine pastete mus z kaczką i szpinakiem 85g:
Mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego (w tym 4% kaczki),warzywa (4% szpinaku), produkty pochodzenia roślinnego, minerały, cukier.
Analiza Gourmet Gold Feine pastete mus z kaczką i szpinakiem 85g:
Białko surowe 11.0 %, tłuszcz surowy 7.0 %, włókno surowe 0.1 %, popiół surowy 3.0 %, wilgotność 77.0 %. Dodatki dietetyczne: witamina A (1.440 j.m./kg), witamina D3 (220 j.m./kg), żelazo (10 mg/kg), jod (0,2 mg/kg), miedź (0,9 mg/kg), mangan (1,9 mg/kg), cynk (10 mg/kg).
Dodatki technologiczne: E516 (3.100 mg/kg), E451i (4.500 mg/kg).
Dawkowanie Gourmet Gold Feine pastete mus z kaczką i szpinakiem 85g:
Dorosłemu kotu o wadze 4kg podawać 3-4 puszek dziennie.
Dodatkowe informacje o Gourmet Gold Feine pastete mus z kaczką i szpinakiem 85g:
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.