Limestone Flour Gold Label preparat z wapniem i fosforem
- preparat stosowany w celu przywrócenia prawidłowego stosunku wapń : fosfor oraz u ciężarnych i karmiących klaczy
- tylko dla zwierząt
- jedna łyżka stołowa zawiera równowartość 10 g wapnia
Sposób użycia: Konie – podawać jedną łyżkę stołową dziennie przy zachowaniu standardowych reguł żywieniowych. Klacze ciężarne – podawać jedną łyżkę stołową dwa razy dziennie przez ostatnie 3 miesiące ciąży. Klacze karmiące – do trzech łyżek stołowych dziennie w dzielonych dawkach przez pierwsze trzy miesiące karmienia.
Skład: olej 0,04%, białko 0%, włókno 0%, popiół 99,86%.
Analiza Gold Label Limestone Flour preparat z wapniem i fosforem 5kg:
Białko |
0% |
Fosfor |
0% |
Popiół |
99,86% |
Sód |
0% |
Tłuszcz |
0,04% |
Wapń |
40% |
Włókno |
0% |
Dawkowanie Gold Label Limestone Flour preparat z wapniem i fosforem 5kg:
- dorosłe konie – podawać jedną łyżkę stołową dziennie przy zachowaniu standardowych reguł żywieniowych
- klacze ciężarne – podawać jedną łyżkę stołową dwa razy dziennie przez ostatnie 3 miesiące ciąży
- klacze karmiące – do trzech łyżek stołowych dziennie w dzielonych dawkach przez pierwsze trzy miesiące karmienia
Dodatkowe informacje o Gold Label Limestone Flour preparat z wapniem i fosforem 5kg:
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.