Żywienie gryzoni i królików karłowatych, często zbyt bogate w granulat, a ubogie w siano i świeże warzywa, może mieć niedobory witamin.
Ten brak równowagi żywieniowej może powodować na przykład spadek kondycji i matową sierść zwierzątka.
Preparat VITAVIT FRANCODEX zawiera zestaw witamin niezbędnych do utrzymania optymalnej równowagi żywieniowej u gryzoni i królików karłowatych, w tym w okresie rekonwalescencji.
- produkt praktyczny w użyciu (miarka)
- idealne do podawania przy spadku odporności, pogorszeniu stanu zdrowia lub podczas linienia
Skład Francodex Vitavit witaminy dla gryzoni 18 g:
Laktoza, sacharoza, chlorek sodu, kazeinian wapnia.
Analiza Francodex Vitavit witaminy dla gryzoni 18 g:
Dodatki (/kg): witaminy: witamina A 8 000 000 jm, witamina D3 200 000 jm, witamina E 8 g, witamina C 100 mg, witamina K3 600 mg, witamina PP 1000 mg, witamina B1 600 mg, B2 1400 mg, witamina B6 600 mg, witamina B12 2,5 mg, kwas pantotenowy 200 mg, kwas foliowy 20 mg, biotyna 2 mg.
Dawkowanie Francodex Vitavit witaminy dla gryzoni 18 g:
Wymieszać miarkę preparatu VITAVIT w 45 ml wody pitnej (= 3 łyżki stołowe). Podawać regularnie przez dwa dni w tygodniu. Miarka (0,2 ml) zawiera 0,08 µg witaminy D3.
Dodatkowe informacje o Francodex Vitavit witaminy dla gryzoni 18 g:
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.